nedjelja, 5. ožujka 2017.

MAŠKARE SU ZAVLADALE ŠKOLOM


Utorak (28. 2. 2017.) je samo naizgled počeo kao svaki drugi dan. Jutarnje aktivnosti učenja ipak je presijecalo povremeno šuškanje vrećicama koje su skrivale pravo lice naših učenika. Uzbuđenje je raslo kako se bližilo podne. I tada su maškare zavladale školom.


1 ULAZNICA = 1 BOMBON 

1 ULAZNICA = 1 BOMBON 

 SVE OČI GLEDALE SU FARAONA

POČELO JE!


U školskoj dvorani okupili su se svi učenici od 1. do 4. razreda. Oprostite, ne učenici, nego princeze, ratnici svih mogućih smjerova, mitska bića i ona iz priča, mašte, igrica… 

1. A

1. A

1. A

1. A

1. A

RASPLESANA  BALERINA

1. A

1. A
1. B

1. B

1. B

1. B

1. B

1. B

1. B

1. B
2. A

2. A

2. A

OPASNA  INDIJANKA

OZBILJNA  ROKERICA

2. A

MUNJA

2. A

2. A

SAMOUVJERENA  ZVIJEZDA
2. B

2. B

2. B

HERMIONA IZ HARRY POTTERA

2. B

2. B

VRLO VESELA NAVIJAČICA

2. B

ELSA I ANNA IZ SNJEŽNOG KRALJEVSTVA
Čak i neki političari koji su usprkos bacanju novaca i obećanja uspjeli izmamiti glasan smijeh i pljesak. Uglavnom sve pohvale maštovitoj djeci i roditeljima koji su kreativnim maskama zadali velike muke našem žiriju. 

3. A

3. A

3. A

3. A

3. A

3. A

3. A

3. B

3. B

3. B

3. B

3. B

3. B

3. B

3. B

4. A i 4.B

4. A i 4.B

4. A i 4.B

4. A i 4.B

4. A i 4.B

FARAON

Po tri diplome u svakom razredu možda ne zvuči mnogo, ali, vjerujte, zabava je ionako bila na prvome mjestu.

PRVI  RAZRED

PRVI  RAZRED

DRUGI  RAZRED

DRUGI  RAZRED

TREĆI  RAZRED

TREĆI  RAZRED

ČETVRTI  RAZRED

MONICA MAY STARAJ, 6.B
POBJEDNICI
Uslijedio je ples uz djeci najdraže pjesme, a top-listu smo kreirali prema njihovim željama. Ako ih ne možeš pobijediti, pridruži se, geslo je učiteljica boravka koje su se isto potrudile pokazati skriveno lice. Ili pravo?! No neke tajne ionako moraju ostati sakrivene ispod – maski!










VOJNICI  I MILAN BANDIĆ

GUSARI

NAMASKIRANE  UČITELJICE


Kako su učenici doživjeli maskenbal:

Meni je bilo zabavno kad smo plesali. (Fran, 2.b)

Svidjelo mi se što je bilo puno maštovitih maski. Bilo je puno zabave. (Jakov Boban, 2.b)

Jako mi se svidjelo! Najljepša maska mi je bila od moje prijateljice, ona je za maškare bila spremačica . (Dobra, 2.b)

Meni se svidjelo kad smo se predstavljali, a  svidio mi se i ples. (Lucija, 2.b)

Sviđalo mi se kad smo plesali i svidjela mi se najbolja maska čokolada. (Tonka)

Najviše mi se svidjelo jer nije bilo zadaće. (Jakov J., 2.b)   

Meni su se svidjeli kostimi od svih učenika u ovoj školi, a najljepše su  mi bile maske  2.b. (Rahela, 2.b)

Svidjelo mi se kad sam pobijedila. Svidio mi se i ples na kraju. Svidjelo mi se puno maski. (Katja, 2.b)

Na maskenbalu su bili učenici od 1. do 4. razreda. Ja sam bila lignja. Bilo mi je zabavno kad smo Toma (Asterix) i ja igrali lovice. Najsretnija sam bila kad sam dobila nagradu za najbolju masku.  (Rima J., 1.a)

Na maskenbalu je bilo super kad smo plesali, kad su se predstavljale maske i kad su se dijelile nagrade. Čestitam svima koji su dobili nagrade. I svi ostali su bili odlično maskirani i jako sam zadovoljan maskama svih razreda.  (Toma Č., 1.a)

Bilo mi je jako zabavno kad smo predstavljali naše maske i kad smo plesali. Najzabavnije je bilo gledati predstavljanje maski ostalih razreda. (Roko A. M., 1.a)

Na maskenbalu je bilo jako lijepo, smiješno i zabavno. Najljepše mi je bilo kad smo birali najbolje maske i kad smo predstavljali svoje maske. (Dora M., 1.a)

Na školskom maskenbalu mi je bilo smiješno kad je Toma (Asterix) lovio Rimu (lignju). Zabavila sam se i dok smo pjevali, a najbolje mi je bilo kad smo jeli bombone. (Laura Š., 1.a)

Meni se na maškarama sve svidjelo. Ja sam bila jagoda i odlično sam se zabavila. Drago mi je što su moji prijatelji pobijedili. Još uvijek ne znam što ću biti sljedeće godine.  (Maša V., 3.b)

Svidjele su mi se sve maske. Pogotovo maske 3.b. Ja sam bio pirat, ali nisam bio jedini. Još su bila dva moja prijatelja. Bilo je super! (Martin S., 3.b)

Na maškarama mi se svidjelo što sam dobio diploma, a doma sam rekao da ju sigurno neću osvojiti. Svidjeli su mi se drugi kostimi, pogotovo Maratov (Milan Bandić). Jako sam se zabavio. (Tino P., 3.a)

Najviše mi se svidjelo to što sam se dobro zabavila. Bilo mi je drago zbog pobjednika, ali i žao onih koji nisu pobjedili. No bar smo se svi dobro zabavili, što je najvažnije. (Ana M., 3.a)

Svidjelo mi se druženje s prijateljima i to što nismo imali zadaću. Najviše mi se svidjelo što su mi prijatelji osvojili nagradu. (Mislav G, 3.b)

Svidjelo mi se to što smo imali krafne za užinu, besplatni bombon i živu glazbu. Kostimi su bili super i odlično smo se zabavili. (Jan C., 3.a)

Na maškarama su mi se svidjeli kostimi i zabava s prijateljima. Nije mi bila bitna pobjeda nego zabava. Jedva čekam maškare sljedeće godine jer će biti još veća zabava i još bolji kostima. (Sven T., 3.b)

Meni se svidjelo to što su mi prijatelji pobijedili. Svidjelo mi se kada smo plesali jer su bile super pjesme. (Ante B., 3.a)

Na maškarama sam se zabavio s prijateljima. Voditelji su bili smiješni i drago mi je što sam sudjelovao u maškarama. (Marat P.P., 3.b)

Bilo mi je lijepo kad smo plesali, pjevali i predstavljali svoje maske. (Stella G. P., 3.a)

Na maskenbalu su mi se svidjele svakakve maske. Sviđalo mi se kako su učiteljice izabrale pobjednike. Prvi put sam pobijedila! Super sam se zabavila. (Teuta R., 3.b)

Bilo je jako zabavno i ludo. (Luka D., 3.a)

Meni se svidjelo kad smo plesali i birali najbolju masku. Jako sam bila sretna i vesela. (Vita A., 3.a)

Na maškarama smo se zabavili i plesali. Jedva čekam sljedeće maškare. (Viktor J., 3.b)

Najviše mi se svidjelo to što nismo imali zadaću i što smo za užinu imali krafnu! (Jakov L., 3.a)

Meni se na maškarama svidjelo kada su svi plesali zato što smo se tada svi zabavljali, a to je zapravo i jedino važno. (Mihaela K., 3.b)





Autorice:
uč. Saša Germadnik (tekst), uč. Aroa Bulić (fotografije i priprema za web)